hakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler hocam şuan çalışır durumda ve aktif kullanılıyor kapalı beta sürecinde youtube katıl üyelerim ve ekibim test ediyor hem oyunları hem hubı böyle ilerleyeceğiz, steam ve DLC mantığı bir gece tavanı izleyip düşünürken aklıma gelmişti kalkıp araştırmaya başladım hemen, baktım yapan yok ilk ben yapmış olayım dedim
Çalışır halinin son sürüm tasarımı da bu şekilde, market kısmında oyun içi satın alımlar, pazar kısmında da steam ve diğer platformlarda listelediğimiz atolye ürünleri var, ilerde yapacağımız oyunları da pazar kısmına ekleyeceğim. Pazarlama kısmı için 2 senaryo var birisi pazar kısmında oyunlarını yayınlamak isteyenler için diğeri de sunucularını yayınlamak isteyenler için 2 ayrı ücretli paket olacak pazar kısmında tek seferlik sunucu kısmında da aylık ödeme ile ilerleyecek süreç