• 22-09-2025, 15:02:21
    #46
    DiscordTedarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süpermiş hocam sanırım İstanbuldasınız.
    Evet, Anadolu yakası.
  • 22-09-2025, 15:31:00
    #47
    Forumdan bir çok kişiyle tanıştım. Hatta en efsanesiyle beraber yurtdışına çıktık aynı evde kaldık beraber ekmek yedik. Ömür boyu unutmayacağım anılar kazandım R10'daki tanıştığım insanlar sayesinde
  • 22-09-2025, 15:37:32
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan bir çok kişiyle tanıştım. Hatta en efsanesiyle beraber yurtdışına çıktık aynı evde kaldık beraber ekmek yedik. Ömür boyu unutmayacağım anılar kazandım R10'daki tanıştığım insanlar sayesinde
    Mükemmel bir deneyim olmalı hocam umarım ben de bir gün yaparım buradan tanıştığım insanlarla değişik aktiviteler.
  • 22-09-2025, 15:42:35
    #49
    En önemli günüm nikahımda yanında olan çok özel dostlar kazandım. Ticaret ile başlayıp bir çok konuda beraber çalıştık aynı sofradan neredeyse yemek yedik. Şuanda forumdan iş almasam da dostlarımız ve forum kültürünü bırakmamak adına buralardayız.
    @Serhat; sıra sende davetiyeyi hâlâ bekliyoruz
  • 22-09-2025, 15:43:25
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Faruk TURGUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En önemli günüm nikahımda yanında olan çok özel dostlar kazandım. Ticaret ile başlayıp bir çok konuda beraber çalıştık aynı sofradan neredeyse yemek yedik. Şuanda forumdan iş almasam da dostlarımız ve forum kültürünü bırakmamak adına buralardayız.
    @Serhat; sıra sende davetiyeyi hâlâ bekliyoruz
    Çok sevindim hocam tebrik ederim sizi de iyi forumlar dilerim.
  • 22-09-2025, 17:28:20
    #51
    Bugüne kadar 50’den fazla kişiyle tanışma fırsatım oldu ve birçoğu ile kahve eşliğinde sohbet etme imkânı bulduk.
    Benimle kahve içmek isteyen herkesi İstanbul Florya’da, sabah 12.00 ile öğlen 16.00 saatleri arasında beklerim. 😊
  • 22-09-2025, 18:25:11
    #52
    Üyeliği durduruldu
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar 50’den fazla kişiyle tanışma fırsatım oldu ve birçoğu ile kahve eşliğinde sohbet etme imkânı bulduk.
    Benimle kahve içmek isteyen herkesi İstanbul Florya’da, sabah 12.00 ile öğlen 16.00 saatleri arasında beklerim. 😊
    Mükemmel hocam bende gelebilirim değil mi?
  • 22-09-2025, 18:55:20
    #53
    Aynı yerde çalıştığım kişi denk gelmişti
  • 22-09-2025, 18:56:05
    #54
    Üyeliği durduruldu
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı yerde çalıştığım kişi denk gelmişti
    O da iyimiş hocam dağ dağa kavuşmaz ama insan insana kavuşur demişler.