Forumdan bir çok kişiyle tanıştım. Hatta en efsanesiyle beraber yurtdışına çıktık aynı evde kaldık beraber ekmek yedik. Ömür boyu unutmayacağım anılar kazandım R10'daki tanıştığım insanlar sayesinde
Mükemmel bir deneyim olmalı hocam umarım ben de bir gün yaparım buradan tanıştığım insanlarla değişik aktiviteler.