Forumdan bir çok kişiyle tanıştım. Hatta en efsanesiyle beraber yurtdışına çıktık aynı evde kaldık beraber ekmek yedik. Ömür boyu unutmayacağım anılar kazandım R10'daki tanıştığım insanlar sayesinde