BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugüne kadar 50’den fazla kişiyle tanışma fırsatım oldu ve birçoğu ile kahve eşliğinde sohbet etme imkânı bulduk.
Benimle kahve içmek isteyen herkesi İstanbul Florya’da, sabah 12.00 ile öğlen 16.00 saatleri arasında beklerim. 😊
Mükemmel hocam bende gelebilirim değil mi?