• 22-09-2025, 13:08:35
    #37
    bir çok kişiyle tanıştım şu anda hiç birisi ile görüşmüyorum hepsi arkamdan iş çevirdi
    • SEOKOZ
    SEOKOZ bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-09-2025, 13:09:24
    #38
    Üyeliği durduruldu
    MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Kavgaya gidecek kadar insan toplarım 😀 yönetimin büyük bir kısmı ve mod olmadan öncede yüzyüze görüştüklerim vardı. İyiki Varlar gerçekten her biri çok kaliteli insanlar
    Süpermiş hocam bana da destek atarsınız kavga olursa 😅
  • 22-09-2025, 13:10:17
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanıştım hatta hepsi 1 ay sonra ban yedilerdi yasadışı işten
    Sonra başka biriyle tanıştım kuzenim olduğunu öğrendim.

    nicklerini hatırlamıyorum
    Hocam sizin hayat bence full böyle sürprizlerle dolu diye diye düşünüyorum 😅
  • 22-09-2025, 14:27:10
    #40
    Platin üye
    5-6 senedir tanıdığım bir arkadaşla tesadüfen 1 kez görüşebildik.
  • 22-09-2025, 14:28:22
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5-6 senedir tanıdığım bir arkadaşla tesadüfen 1 kez görüşebildik.
    O da güzelmiş hocam tesadüf olması da bence ayrı güzel olmuş.
  • 22-09-2025, 14:38:41
    #42
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Zeki Ersin Yıldırım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çokk derken
    Başlıca @caliente; @Zeki Ersin Yıldırım; @Engin; @AYJANS; @EKA Reklam; @Netkreatif; @MveM; @Meraboy; @ibra; @Feri; @UtkuTR; @Mesut78; @ByHickimse; @BHE Digital; vee bir çok kişi ile r10 sayesinde yüz yüze tanıştım. Boş vakitlerimizde akşamları veya sabahları kahvaltıya gidiyoruz. Etiketleyemediğim kişilerde mevcut liste uzayacak diye burada bırakmak zorunda kaldım.

    Mesea @Faruk TURGUT; 'un en mutlu günü düğününe gitmiştik. Suçsuz yere 2 ay içeride kalan arkadaşımız çıkınca yanına gitmiştik..


    R10 gerçekten güzel bir ortam. Herkesin geçmişi gbt gibi gözüküyor. Güvenilir olup olmadığı az çok belli oluyor. İnsanların kişiliği yaptıkları yorum sayesinde gözüküyor. Ben sosyal medya, sarı siteden daha çok buraya giriyorum.

    Herkese iyi forumlar..
  • 22-09-2025, 14:40:23
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlıca @caliente; @Netkreatif; @MveM; @Meraboy; @ibra; @UtkuTR; @Mesut78; @ByHickimse; vee bir çok kişi ile r10 sayesinde yüz yüze tanıştım. Boş vakitlerimizde akşamları veya sabahları kahvaltıya gidiyoruz. Etiketleyemediğim kişilerde mevcut liste uzayacak diye burada bırakmak zorunda kaldım.

    Mesea @Faruk TURGUT; 'un en mutlu günü düğününe gitmiştik. Suçsuz yere 2 ay içeride kalan arkadaşımız çıkınca yanına gitmiştik..


    R10 gerçekten güzel bir ortam. Herkesin geçmişi gbt gibi gözüküyor. Güvenilir olup olmadığı az çok belli oluyor. İnsanların kişiliği yaptıkları yorum sayesinde gözüküyor. Ben sosyal medya, sarı siteden daha çok buraya giriyorum.

    Herkese iyi forumlar..
    Hocam forum dostlukları sizin ev kira diyebiliriz o zaman Faruk hocama da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
  • 22-09-2025, 14:56:07
    #44
    100+ kişiyle evet görüşmüşümdür.

    10-15 kişiyle düzenli haftada 1 görüşürüm.
  • 22-09-2025, 14:57:52
    #45
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100+ kişiyle evet görüşmüşümdür.

    10-15 kişiyle düzenli haftada 1 görüşürüm.
    Süpermiş hocam sanırım İstanbuldasınız.