Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5-6 senedir tanıdığım bir arkadaşla tesadüfen 1 kez görüşebildik.
O da güzelmiş hocam tesadüf olması da bence ayrı güzel olmuş.