MveM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Kavgaya gidecek kadar insan toplarım 😀 yönetimin büyük bir kısmı ve mod olmadan öncede yüzyüze görüştüklerim vardı. İyiki Varlar gerçekten her biri çok kaliteli insanlar
Süpermiş hocam bana da destek atarsınız kavga olursa 😅