Çokk derken
Başlıca
@caliente;
@Zeki Ersin Yıldırım;
@Engin;
@AYJANS;
@EKA Reklam;
@Netkreatif;
@MveM;
@Meraboy;
@ibra;
@Feri;
@UtkuTR;
@Mesut78;
@ByHickimse;
@BHE Digital; vee bir çok kişi ile r10 sayesinde yüz yüze tanıştım. Boş vakitlerimizde akşamları veya sabahları kahvaltıya gidiyoruz. Etiketleyemediğim kişilerde mevcut liste uzayacak diye burada bırakmak zorunda kaldım.
Mesea
@Faruk TURGUT; 'un en mutlu günü düğününe gitmiştik. Suçsuz yere 2 ay içeride kalan arkadaşımız çıkınca yanına gitmiştik..
R10 gerçekten güzel bir ortam. Herkesin geçmişi gbt gibi gözüküyor. Güvenilir olup olmadığı az çok belli oluyor. İnsanların kişiliği yaptıkları yorum sayesinde gözüküyor. Ben sosyal medya, sarı siteden daha çok buraya giriyorum.
Herkese iyi forumlar..