• 19-09-2025, 09:07:34
    #55
    Yıllardır bu forumdayım, bu konuyu görünce eski günler aklıma geldi.

    Eskiden bu forumda her şey parayla satılmazdı, her şeyden ücret talep edilmezdi. Yardımlaşma vardı, destek olmak vardı.

    Ama şimdi şu konu altındaki yorumları okuyorum da, gerçekten forumun eski hallerini özlemekte haklıymışız.

    Kimse kimsenin ekmeğine taş koymuyor. Coşkun Bey'i etiketlemişler, güler misin ağlar mısın

    Yahu 1 dolara alınabilecek şeyi sen 200 TL, 300 TL lere satıyorsun bu ayıp değil, ama birisi bunu 1 dolara nasıl alınacağını söyleyince ayıp?

    Bu tarz yorum yapanların ticari ahlâkını ve mantığını da görmüş olduk. Bu konu sayesinde forumda ticaret yaparken bu tarz düşünce içinde olanlara dikkat etmemiz gerektiğini, kimlerle ticaret yapılamayacağını anlamış olduk.

    Konuyu paylaşan arkadaşa teşekkürler, eski günleri anımsattığı için ekstra teşekkürler.

    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim kimi tehdit ediyor hocam? Adam demiş ki; lisans satıcıları ağlıyor.
    Ben de diyorum ki bizim satışını yapıp ekmek yediğimiz lisansı ücretsiz bir şekilde veriyorlar. Emeğe saygı yok.
    Sonrasında da diyorum ki sizin verdiğiniz hizmeti ben de ücretsiz vereyim o zaman.
    Biraz algılarınızı açın, siz oturup düşünün.
    Yani diyorsun ki, Antalya'da domates 10 lira. Ben 10 liraya alıp Bursa'da 100 liraya satıyorum. Kimse gidip Antalya'dan 10 liraya domates almasın yoksa benim emeğime saygısızlık olur?

    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter'da gördüyseniz, bırakın o Twitter'da kalsın. Burada arkadaşların ekmeğine mani olmak doğru olmaz. Burada geçen gün @Blitzz; Yusuf arkadaşımız da PayPal ile olan methodu paylaşmıştı ama sonra duyarlılık ve satıcıların haklarını gözeterek konuyu editleyip sildi. Ben de birçok şeyi biliyorum ama insanların ekmeği olan şeyleri ücretsiz paylaşmıyorum. Müdavim olarak takıldığımız platformdaki R10 ailesi fertlerine biraz sağduyu! Biraz anlayış diyorum..
    Kimse kimsenin ekmeğine mani olduğu yok. Ekmek nerede ucuzsa gider oradan alırım. Aracı para kazanacak diye neden halden meyve sebzeyi daha ucuza almak varken ve hale de gidebilme şansım varken, gidip marketten pazardan alayım?

    Yada sıfır araba alırken senin bulunduğun ildeki bayi arabaya 1200 TL diyor, yakın şehrindeki bir bayi 900 TL diyor. Sen emeğe saygı olsun diye, senin ilindeki bayiye sağduyu göstermek için gidip 1200 TL lik arabayı mı alırsın? Sonuçta o bayide ekmek yemesi gerekiyor. Adamın da emeği var. Hadi dürüst cevap ver lütfen.
  • 19-09-2025, 09:18:01
    #56
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır bu forumdayım, bu konuyu görünce eski günler aklıma geldi.

    Eskiden bu forumda her şey parayla satılmazdı, her şeyden ücret talep edilmezdi. Yardımlaşma vardı, destek olmak vardı.

    Ama şimdi şu konu altındaki yorumları okuyorum da, gerçekten forumun eski hallerini özlemekte haklıymışız.

    Kimse kimsenin ekmeğine taş koymuyor. Coşkun Bey'i etiketlemişler, güler misin ağlar mısın

    Yahu 1 dolara alınabilecek şeyi sen 200 TL, 300 TL lere satıyorsun bu ayıp değil, ama birisi bunu 1 dolara nasıl alınacağını söyleyince ayıp?

    Bu tarz yorum yapanların ticari ahlâkını ve mantığını da görmüş olduk. Bu konu sayesinde forumda ticaret yaparken bu tarz düşünce içinde olanlara dikkat etmemiz gerektiğini, kimlerle ticaret yapılamayacağını anlamış olduk.

    Konuyu paylaşan arkadaşa teşekkürler, eski günleri anımsattığı için ekstra teşekkürler.



    Yani diyorsun ki, Antalya'da domates 10 lira. Ben 10 liraya alıp Bursa'da 100 liraya satıyorum. Kimse gidip Antalya'dan 10 liraya domates almasın yoksa benim emeğime saygısızlık olur?



    Kimse kimsenin ekmeğine mani olduğu yok. Ekmek nerede ucuzsa gider oradan alırım. Aracı para kazanacak diye neden halden meyve sebzeyi daha ucuza almak varken ve hale de gidebilme şansım varken, gidip marketten pazardan alayım?

    Yada sıfır araba alırken senin bulunduğun ildeki bayi arabaya 1200 TL diyor, yakın şehrindeki bir bayi 900 TL diyor. Sen emeğe saygı olsun diye, senin ilindeki bayiye sağduyu göstermek için gidip 1200 TL lik arabayı mı alırsın? Sonuçta o bayide ekmek yemesi gerekiyor. Adamın da emeği var. Hadi dürüst cevap ver lütfen.
    Beni alıntılayıp ezbere nutuk çekmeden önce profilime girip bak da şu konumu oku be insan. Sen eski üyesin diye ne oluyor? Devrecilik mi yapıyorsun? Ticari ahlâkımı sorgulamak da senin haddine düşmez.
  • 19-09-2025, 09:22:42
    #57
    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni alıntılayıp ezbere nutuk çekmeden önce profilime girip bak da şu konumu oku be insan. Sen eski üyesin diye ne oluyor? Devrecilik mi yapıyorsun? Ticari ahlâkımı sorgulamak da senin haddine düşmez.
    Yok konu açmış yok okumakmış, bunları geç sen genç, ortalık yazıp yazıp, yazdıklarını yapmayanlarla dolu. O yüzden okuma zahmetine girmem. Ben buradaki yazdığın şeye cevap verdim. Ben eski üyeyim sen yenisin diye bir şey mi yazmışım sana? Hadi soruma cevap ver de cevabını görelim. Ben bunu merak ettim.
  • 19-09-2025, 09:26:25
    #58
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok konu açmış yok okumakmış, bunları geç sen genç, ortalık yazıp yazıp, yazdıklarını yapmayanlarla dolu. O yüzden okuma zahmetine girmem. Ben buradaki yazdığın şeye cevap verdim. Ben eski üyeyim sen yenisin diye bir şey mi yazmışım sana? Hadi soruma cevap ver de cevabını görelim. Ben bunu merak ettim.
    Yaşım 30, profilimde de açık yazıyor. Sizde bu önyargı var, yeni üyeyse çocuktur gençtir. O yüzden sizin gibi dar zihinli birinin sorusuna cevap vermekle ya da bir konuda fikir tartışmasına girmekle polemik yapmayacağım. Ancak, benim yeni üyeliğimde ticaret skorum %100, sizin 17 yıllık üyeliğinizde ticaret skorunuz %99 yani - almışsınız ticari ahlâk konuşacaksak somut verilerle gelelim?
  • 19-09-2025, 09:33:32
    #59
    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşım 30, profilimde de açık yazıyor. Sizde bu önyargı var, yeni üyeyse çocuktur gençtir. O yüzden sizin gibi dar zihinli birinin sorusuna cevap vermekle ya da bir konuda fikir tartışmasına girmekle polemik yapmayacağım. Ancak, benim yeni üyeliğimde ticaret skorum %100, sizin 17 yıllık üyeliğinizde ticaret skorunuz %99 yani - almışsınız ticari ahlâk konuşacaksak somut verilerle gelelim?
    Sana çocukta demedim? Cevap veremiyorsun çünkü verdiğin zaman kendinle çelişeceksin bunu biliyorsun.

    Ancaaaak, ticaret skoru muhabbetine girerek çaylak olduğunu işte kendin belli etmişsin

    Sen bilmezsin eskiler bilir. Bu forumda zamanında DB sorunları yaşandı ve bir çok ticaret puanları silindi, vs. vs. bişeyler oldu. O süreçte talepler doğrultusunda incelemeler yapılarak, düzeltmeler yapıldı. Ben o dönem askerde olduğum için bu talebi giremedim.

    Ben askere gitmeden önce silver üyeydim. DB sorunu yaşandıktan sonra eski DB yüklendiği için, benim silver üyeliğim de yüklenmiş. Sana şimdi konu linkini atarım da sen okumazsın. Ben alta ekran görüntüsünü koyuyorum.

    Hem ticari ahlâkımı görmüş olursun, hem o trader sebebini genç


    Bu da - trader açıklaması Hadi iyi günler genç.
  • 19-09-2025, 10:05:16
    #60
    Teşekkürler hocam
  • 19-09-2025, 10:11:01
    #61



    BEDAVA ALDIM. OOOOHHH OHHHHHHHHHH

    LİSANS SATANLARA PARA KAPTIRMADIM.

    Teşekkür ederim paylaşım için.
  • 19-09-2025, 11:28:11
    #62
    Papara kart reddedildi diyor ya. Paparayı kabul etmiyor
  • 19-09-2025, 14:45:37
    #63
    akif68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Papara kart reddedildi diyor ya. Paparayı kabul etmiyor
    başarılı sonuç aldığınızda yaptıklarınızı paylaşırsanız sevinirim hocam. çeşitli denemelerle kabul ettiremedim...