Beni alıntılayıp ezbere nutuk çekmeden önce profilime girip bak da
şu konumu oku be insan. Sen eski üyesin diye ne oluyor? Devrecilik mi yapıyorsun? Ticari ahlâkımı sorgulamak da senin haddine düşmez.
Yok konu açmış yok okumakmış, bunları geç sen genç, ortalık yazıp yazıp, yazdıklarını yapmayanlarla dolu. O yüzden okuma zahmetine girmem. Ben buradaki yazdığın şeye cevap verdim. Ben eski üyeyim sen yenisin diye bir şey mi yazmışım sana? Hadi soruma cevap ver de cevabını görelim. Ben bunu merak ettim.