Yok konu açmış yok okumakmış, bunları geç sen genç, ortalık yazıp yazıp, yazdıklarını yapmayanlarla dolu. O yüzden okuma zahmetine girmem. Ben buradaki yazdığın şeye cevap verdim. Ben eski üyeyim sen yenisin diye bir şey mi yazmışım sana? Hadi soruma cevap ver de cevabını görelim. Ben bunu merak ettim.
Yaşım 30, profilimde de açık yazıyor. Sizde bu önyargı var, yeni üyeyse çocuktur gençtir. O yüzden sizin gibi dar zihinli birinin sorusuna cevap vermekle ya da bir konuda fikir tartışmasına girmekle polemik yapmayacağım. Ancak, benim yeni üyeliğimde ticaret skorum %100, sizin 17 yıllık üyeliğinizde ticaret skorunuz %99 yani - almışsınız ticari ahlâk konuşacaksak somut verilerle gelelim?