• 17-09-2025, 19:38:35
    #19
    Üyeliği durduruldu
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğin Instagram hizmetini ücretsiz vereyim mi hocam?
    Olur hocam
  • 17-09-2025, 19:45:08
    #20
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Kimse tehditvari konuşmuyor.
    2- Empati yapmayı öğrenin.
    3- Daha öncesinde Envato & Freepik ücretsiz dağıttığınızı da biliyoruz
    4- Daha fazla yorum yapıpta kendimi yormayacağım hocam.
    Empati yapabildiğim için size "tehditvari" konuşmayın diyorum. Sen bunu yaptın o zaman bende senin işini paylaşayım. Paylaş kardeşim? paylaşma diyen mi var sana, niye gelip tehdit eder gibi yazıyorsun?
    Bırakın forumda bir şeyler paylaşılsın, ticarethaneye döndü forum. Paylaşım diye bir şey kalmadı.

    Ayrıca ücretsiz dağıtamadık ya izin vermediler, reklam yapıyormuşuz.
    Bir sonraki planım taban fiyattan yıllık satmak, R10'da her yere reklam vererek 2 yıl kapatmayı düşünüyorum.
  • 17-09-2025, 22:04:03
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ağlamayın yok ekmek yiyormuşsunuzda iki insanlara faydalı şey olacak ya hemen karşı çıkın birde coşkun hocayı etiketlemişsiniz, kaldı ki adam satış yapmıyor Allah sizin gibi fırsatçıların eline düşürmesin
  • 17-09-2025, 22:29:07
    #22
    @Dark_Mark; hocamız konu açmış ve bende çalıştı kendisine teşekkürler

    Dostlar selam,

    Twitter'da denk geldi biri paylaşmış, sistem çalışıyor. Ben de size aktarıyorum ;

    150$’lık ChatGPT Team aboneliği sadece 1$!

    5 kişilik Pro aboneliği açın, yan hesaplarınızı veya arkadaşlarınızı ekleyin, CODEX’i sınırsızca kullanın. Bir hesap biterse diğerine geçin!

    Yapmanız gereken: VPN ile ABD’ye bağlanıp şu linke tıklamak:

    Tıkla git

    - VPN ABD dışında bir yere bağlanırsa kabul etmiyor.
    - Ziraat ve diğer kartları kabul ediyor.
    `npm update -g @openai/codex` komutunu terminale yapıştırın, OpenAI Codex (v0.36.0) sürümüne geçiş yapabilirsiniz.
    - mevcut üyelere izin vermez- yeni üyelere özel.
    - daha önce üyelik almamış olanlara geçerli bu.

    Bilgiyi paylaşan arkadaşa teşekkürler.
  • 17-09-2025, 22:36:51
    #23
    Sakin olun beyler ya
  • 17-09-2025, 23:30:22
    #24
    adam ne güzel paylaşmiş herkes yararlansin diye virt zirt yapmayin
  • 18-09-2025, 00:46:53
    #25
    O zaman forumu tamamen kapatalım isterseniz, forumda binlerce yazılımcı var birisi konu açıp ücretsiz script paylaşırsa bunu da engelleyelim mi? Sonuçta bir çok yazılımcı ekmek yiyor.

    Bu sekilde saçma bir düşünce olabilir mi? Ne yaşıyorsunuz.
  • 18-09-2025, 01:00:43
    #26
    Yine birilerinin kuyruğuna basılmış anlaşılan. Arkadaşlar burası forum. Sarı site değil. Siz bedava şeyleri 2 dk girip kayıt olup ürün haline getiriyorsunuz diye kimse içerik paylaşamayacak mı forumda ? Hesap açma yöntemi paylaşıldı diye herkes gidip uğraşıp hesap açacak değil. Yine zamanı değerli olan insanlar gelir sizden zaman/hizmet satın alır. Ama milleti kendinize mahkum etmeye çalışmanız akla mantığa sığan bir şey değil.

    Çok şikayetçiyseniz; bilgisayar kullanabildiğinize göre iyi kötü eliniz kolunuz tutuyor, bedava şeyleri ürün haline getirebildiğinize göre iq seviyenizde normal. O zaman gidip kendinize daha sağlam gelir kaynakları yaratın bi zahmet.
  • 18-09-2025, 01:10:47
    #27
    MasterLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coşkun Çetin; abi lütfen bu konuya bi düzenleme getirebilirmisiniz. Ne karar verirseniz başımız üstüne.
    bir sürü iş yapan ekmek yiyen insanlara bi inceliğiniz olsun artık . Moda oldu son zamanlarda lisans sektöründeki tüm ürünleri ücretsiz paylaşmak. Paylaşılan içeriği yapıyor yapamıyor adam satıyor bir sürü şikayet eksi trade forumdan banlanıyor sonra.
    Hocam metot verdik, bunu paraya dönüştürmek gülünç zaten. Coşkun bey'i etiketlemişsiniz, tamam herkes ekmek yiyecekte biz sizin metotları yazmadık ki. Bu resmi bir şey ve ABD' üzerinden herkes 1$'a bunu kolaylıkla alabilir. Lisans sektörünü bitirmek istemiyoruz tabii ki bizimde ihtiyaçlarımız oluyor çoğu kez lisans alıyoruz, vaktimiz olsa hepsini bulup bedavaya yaparız da vaktimiz yok.

    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter'da gördüyseniz, bırakın o Twitter'da kalsın. Burada arkadaşların ekmeğine mani olmak doğru olmaz. Burada geçen gün @Blitzz; Yusuf arkadaşımız da PayPal ile olan methodu paylaşmıştı ama sonra duyarlılık ve satıcıların haklarını gözeterek konuyu editleyip sildi. Ben de birçok şeyi biliyorum ama insanların ekmeği olan şeyleri ücretsiz paylaşmıyorum. Müdavim olarak takıldığımız platformdaki R10 ailesi fertlerine biraz sağduyu! Biraz anlayış diyorum..
    Twitter'da tüm gördüğüm ücretsiz şeyleri burada paylaşacağım hocam. İstediğinizi söyleyebilirsiniz. Burası bir forum ve forum her zaman paylaşmak içindir. Ticarette olacak tabii ki ama faydalanılabilecek şeyleri burada paylaşmak istiyorum. Buna da kimsenin hayır diyeceğini sanmıyorum.

    Herkese iyi forumlar.