1- Kimse tehditvari konuşmuyor.
2- Empati yapmayı öğrenin.
3- Daha öncesinde Envato & Freepik ücretsiz dağıttığınızı da biliyoruz

4- Daha fazla yorum yapıpta kendimi yormayacağım hocam.
Empati yapabildiğim için size "tehditvari" konuşmayın diyorum. Sen bunu yaptın o zaman bende senin işini paylaşayım. Paylaş kardeşim? paylaşma diyen mi var sana, niye gelip tehdit eder gibi yazıyorsun?
Bırakın forumda bir şeyler paylaşılsın, ticarethaneye döndü forum. Paylaşım diye bir şey kalmadı.
Ayrıca ücretsiz dağıtamadık ya izin vermediler, reklam yapıyormuşuz.
Bir sonraki planım taban fiyattan yıllık satmak, R10'da her yere reklam vererek 2 yıl kapatmayı düşünüyorum.