Yine birilerinin kuyruğuna basılmış anlaşılan. Arkadaşlar burası forum. Sarı site değil. Siz bedava şeyleri 2 dk girip kayıt olup ürün haline getiriyorsunuz diye kimse içerik paylaşamayacak mı forumda ? Hesap açma yöntemi paylaşıldı diye herkes gidip uğraşıp hesap açacak değil. Yine zamanı değerli olan insanlar gelir sizden zaman/hizmet satın alır. Ama milleti kendinize mahkum etmeye çalışmanız akla mantığa sığan bir şey değil.
Çok şikayetçiyseniz; bilgisayar kullanabildiğinize göre iyi kötü eliniz kolunuz tutuyor, bedava şeyleri ürün haline getirebildiğinize göre iq seviyenizde normal. O zaman gidip kendinize daha sağlam gelir kaynakları yaratın bi zahmet.