MasterLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Coşkun Çetin; abi lütfen bu konuya bi düzenleme getirebilirmisiniz. Ne karar verirseniz başımız üstüne.
bir sürü iş yapan ekmek yiyen insanlara bi inceliğiniz olsun artık . Moda oldu son zamanlarda lisans sektöründeki tüm ürünleri ücretsiz paylaşmak. Paylaşılan içeriği yapıyor yapamıyor adam satıyor bir sürü şikayet eksi trade forumdan banlanıyor sonra.
Hocam metot verdik, bunu paraya dönüştürmek gülünç zaten. Coşkun bey'i etiketlemişsiniz, tamam herkes ekmek yiyecekte biz sizin metotları yazmadık ki. Bu resmi bir şey ve ABD' üzerinden herkes 1$'a bunu kolaylıkla alabilir. Lisans sektörünü bitirmek istemiyoruz tabii ki bizimde ihtiyaçlarımız oluyor çoğu kez lisans alıyoruz, vaktimiz olsa hepsini bulup bedavaya yaparız da vaktimiz yok.

Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitter'da gördüyseniz, bırakın o Twitter'da kalsın. Burada arkadaşların ekmeğine mani olmak doğru olmaz. Burada geçen gün @Blitzz; Yusuf arkadaşımız da PayPal ile olan methodu paylaşmıştı ama sonra duyarlılık ve satıcıların haklarını gözeterek konuyu editleyip sildi. Ben de birçok şeyi biliyorum ama insanların ekmeği olan şeyleri ücretsiz paylaşmıyorum. Müdavim olarak takıldığımız platformdaki R10 ailesi fertlerine biraz sağduyu! Biraz anlayış diyorum..
Twitter'da tüm gördüğüm ücretsiz şeyleri burada paylaşacağım hocam. İstediğinizi söyleyebilirsiniz. Burası bir forum ve forum her zaman paylaşmak içindir. Ticarette olacak tabii ki ama faydalanılabilecek şeyleri burada paylaşmak istiyorum. Buna da kimsenin hayır diyeceğini sanmıyorum.

Herkese iyi forumlar.