• 17-09-2025, 19:19:28
    #10
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    @Coşkun Çetin; abi lütfen bu konuya bi düzenleme getirebilirmisiniz. Ne karar verirseniz başımız üstüne.
    bir sürü iş yapan ekmek yiyen insanlara bi inceliğiniz olsun artık . Moda oldu son zamanlarda lisans sektöründeki tüm ürünleri ücretsiz paylaşmak. Paylaşılan içeriği yapıyor yapamıyor adam satıyor bir sürü şikayet eksi trade forumdan banlanıyor sonra.
  • 17-09-2025, 19:20:56
    #11
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğin Instagram hizmetini ücretsiz vereyim mi hocam?
    Sattığın Envato & Freepik hizmetini ücretsiz vereyim mi hocam?
  • 17-09-2025, 19:21:24
    #12
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sattığın Envato & Freepik hizmetini ücretsiz vereyim mi hocam?
    Alakayı çözemedim?
  • 17-09-2025, 19:22:59
    #13
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakayı çözemedim?
    Oturup düşünürsen çözersin, insanları tehdit etmenin bir anlamı yok.
  • 17-09-2025, 19:23:59
    #14
    Arkadaşlar ben lisans satmıyorum işim de olmuyor. Lisans aldığım arkadaşlarda da hep problem yaşadım zaten bundan sonra kendim alıyorum, ücretsiz bir paylaşım gördüm adam uyguna hemde kendi sitesinden orjinal 1$ ' a yöntemi söylemiş, paylaşayım dedim.

    Gerçekten bazen bıktırıyorsunuz, lisansı sizden alan arkadaşlar alabilirler, ben lisans satmıyorum!
  • 17-09-2025, 19:25:11
    #15
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturup düşünürsen çözersin, insanları tehdit etmenin bir anlamı yok.
    Kim kimi tehdit ediyor hocam? Adam demiş ki; lisans satıcıları ağlıyor.
    Ben de diyorum ki bizim satışını yapıp ekmek yediğimiz lisansı ücretsiz bir şekilde veriyorlar. Emeğe saygı yok.
    Sonrasında da diyorum ki sizin verdiğiniz hizmeti ben de ücretsiz vereyim o zaman.
    Biraz algılarınızı açın, siz oturup düşünün.
  • 17-09-2025, 19:32:16
    #16
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim kimi tehdit ediyor hocam? Adam demiş ki; lisans satıcıları ağlıyor.
    Ben de diyorum ki bizim satışını yapıp ekmek yediğimiz lisansı ücretsiz bir şekilde veriyorlar. Emeğe saygı yok.
    Sonrasında da diyorum ki sizin verdiğiniz hizmeti ben de ücretsiz vereyim o zaman.
    Biraz algılarınızı açın, siz oturup düşünün.
    Gayette tehditvari konuşuyorsunuz hocam. Onu yapma bunu yapma, 3 kuruş kazanacaksınız diye forumda paylaşma kültürünü bitirdiniz.
    Ticaretinizi yapın, uğraşmak istemeyen gelir alır sizden ücretsiz olan bir şeyi ücretsiz paylaştı diye millete salça olmanın bir anlamı yok.

    VPN ile bir linke tıklayıp sanal kart ile açılan üyeliğine method diyende bu işi yapmasın bir zahmet.

    "chatgpt team 1$ offer"

    https://www.reddit.com/r/ChatGPTProm...up_to_5_users/

    Bu mu yani?
  • 17-09-2025, 19:33:33
    #17
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayette tehditvari konuşuyorsunuz hocam. Onu yapma bunu yapma, 3 kuruş kazanacaksınız diye forumda paylaşma kültürünü bitirdiniz.
    Ticaretinizi yapın, uğraşmak istemeyen gelir alır sizden ücretsiz olan bir şeyi ücretsiz paylaştı diye millete salça olmanın bir anlamı yok.

    VPN ile bir linke tıklayıp sanal kart ile açılan üyeliğine method diyende bu işi yapmasın bir zahmet.

    "chatgpt team 1$ offer"

    https://www.reddit.com/r/ChatGPTProm...up_to_5_users/

    Bu mu yani?
    1- Kimse tehditvari konuşmuyor.
    2- Empati yapmayı öğrenin.
    3- Daha öncesinde Envato & Freepik ücretsiz dağıttığınızı da biliyoruz
    4- Daha fazla yorum yapıpta kendimi yormayacağım hocam.
  • 17-09-2025, 19:35:28
    #18
    Twitter'da gördüyseniz, bırakın o Twitter'da kalsın. Burada arkadaşların ekmeğine mani olmak doğru olmaz. Burada geçen gün @Blitzz; Yusuf arkadaşımız da PayPal ile olan methodu paylaşmıştı ama sonra duyarlılık ve satıcıların haklarını gözeterek konuyu editleyip sildi. Ben de birçok şeyi biliyorum ama insanların ekmeği olan şeyleri ücretsiz paylaşmıyorum. Müdavim olarak takıldığımız platformdaki R10 ailesi fertlerine biraz sağduyu! Biraz anlayış diyorum..