Arkadaşlar ben lisans satmıyorum işim de olmuyor. Lisans aldığım arkadaşlarda da hep problem yaşadım zaten bundan sonra kendim alıyorum, ücretsiz bir paylaşım gördüm adam uyguna hemde kendi sitesinden orjinal 1$ ' a yöntemi söylemiş, paylaşayım dedim.

Gerçekten bazen bıktırıyorsunuz, lisansı sizden alan arkadaşlar alabilirler, ben lisans satmıyorum!