Kim kimi tehdit ediyor hocam? Adam demiş ki; lisans satıcıları ağlıyor.
Ben de diyorum ki bizim satışını yapıp ekmek yediğimiz lisansı ücretsiz bir şekilde veriyorlar. Emeğe saygı yok.
Sonrasında da diyorum ki sizin verdiğiniz hizmeti ben de ücretsiz vereyim o zaman.
Biraz algılarınızı açın, siz oturup düşünün.
Gayette tehditvari konuşuyorsunuz hocam. Onu yapma bunu yapma, 3 kuruş kazanacaksınız diye forumda paylaşma kültürünü bitirdiniz.
Ticaretinizi yapın, uğraşmak istemeyen gelir alır sizden ücretsiz olan bir şeyi ücretsiz paylaştı diye millete salça olmanın bir anlamı yok.
VPN ile bir linke tıklayıp sanal kart ile açılan üyeliğine method diyende bu işi yapmasın bir zahmet.
"chatgpt team 1$ offer"
https://www.reddit.com/r/ChatGPTProm...up_to_5_users/
Bu mu yani?