Oturup düşünürsen çözersin, insanları tehdit etmenin bir anlamı yok.
Kim kimi tehdit ediyor hocam? Adam demiş ki; lisans satıcıları ağlıyor.
Ben de diyorum ki bizim satışını yapıp ekmek yediğimiz lisansı ücretsiz bir şekilde veriyorlar. Emeğe saygı yok.
Sonrasında da diyorum ki sizin verdiğiniz hizmeti ben de ücretsiz vereyim o zaman.
Biraz algılarınızı açın, siz oturup düşünün.