• 07-09-2025, 20:20:09
    #1
    Kişisel Rütbe
    Sokak full böyleydi sizce açıklama ne olmalı
  • 07-09-2025, 20:21:44
    #2
    Türkiye'de haber değeri olacağını sanmıyorum.
    O tabelanın önü bir gün gerçekten boş olursa işte o zaman haber olur Türkiye'de, acı ama gerçek...
  • 07-09-2025, 20:24:14
    #3
    Yazıyı kim yazdı?
    Bence motorların park edilmesinden ziyade yazıyı kim ne amaçla ve hangi hakla yazdı.
  • 07-09-2025, 20:24:52
    #4
    Kişisel Rütbe
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıyı kim yazdı?
    Bence motorların park edilmesinden ziyade yazıyı kim ne amaçla ve hangi hakla yazdı.
    Zabıta yazdı
  • 07-09-2025, 20:26:47
    #5
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zabıta yazdı
    İyi de bir yerde bir park yasağı uygulanacaksa bu resmi tabela ile yapılması gerekmezmi? Bu bana çok saçma geldi.
  • 07-09-2025, 20:29:06
    #6
    Kişisel Rütbe
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de bir yerde bir park yasağı uygulanacaksa bu resmi tabela ile yapılması gerekmezmi? Bu bana çok saçma geldi.
    Hani ara sokak ya kaldırım üzerine işgal etmişler
  • 07-09-2025, 20:29:27
    #7
  • 07-09-2025, 20:30:22
    #8
    Yazının olumsuz yonunden yazmaları gerek motor çekmek serbestir maalesef türkiye de yasıyoruz bazı insanlarımız bile bile inatla yapmaya kuralları ciğnemeye devam ediyor.
  • 07-09-2025, 20:31:16
    #9
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani ara sokak ya kaldırım üzerine işgal etmişler
    Anladım. Belediyenin bu şekilde uyarı yazısı yazması biraz ilginç olmuş. Daha resmi olabilirdi.