Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hani ara sokak ya kaldırım üzerine işgal etmişler
Anladım. Belediyenin bu şekilde uyarı yazısı yazması biraz ilginç olmuş. Daha resmi olabilirdi.