yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi de bir yerde bir park yasağı uygulanacaksa bu resmi tabela ile yapılması gerekmezmi? Bu bana çok saçma geldi.
Hani ara sokak ya kaldırım üzerine işgal etmişler