Bin yıllardır kadın kılığında gezen, yaşayan erkekler ve erkek kılığında gezen yaşayan kadınlar var ve taş yağmadı bir parça kesilip oyulunca yada eklenince mi taş yağacak? Bence maalesef yok öyle bir şey.. hayat devam ediyor.
Bin yıllardır kadın kılığında gezen, yaşayan erkekler ve erkek kılığında gezen yaşayan kadınlar var ve taş yağmadı bir parça kesilip oyulunca yada eklenince mi taş yağacak? Bence maalesef yok öyle bir şey.. hayat devam ediyor.
Kendi düşünceni kendine sakla sen yorumuma cevap vermeyin.