• 02-09-2025, 12:33:29
    #19
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bıktılar demek ki güzel haber
    aynen, diğer hastalara yönelsinler, eline kamera alan kestirirken vidoe çekiyor devlete yüklüyordu o iş bitti der resmi yazı doğruluğa muhtaç ama .
  • 02-09-2025, 13:33:31
    #20
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bin yıllardır kadın kılığında gezen, yaşayan erkekler ve erkek kılığında gezen yaşayan kadınlar var ve taş yağmadı bir parça kesilip oyulunca yada eklenince mi taş yağacak? Bence maalesef yok öyle bir şey.. hayat devam ediyor.
    Git araştırın bakayım taş yağmış mı yağmamış mı? Hoş sizin gibiler gözüyle görse de inanmadılar gittikleri yer ateş oldu. Yine öyle olacak bu gidişle. Allah ıslah etsin diyelim ne diyelim.
  • 02-09-2025, 13:37:04
    #21
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git araştırın bakayım taş yağmış mı yağmamış mı? Hoş sizin gibiler gözüyle görse de inanmadılar gittikleri yer ateş oldu. Yine öyle olacak bu gidişle. Allah ıslah etsin diyelim ne diyelim.
    Kutsal metinler dışında (meteor yağmurları haricinde) bana bir tane kaynak gösterir misiniz? Memnuniyetle incelemek isterim.
  • 02-09-2025, 13:42:59
    #22
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git araştırın bakayım taş yağmış mı yağmamış mı? Hoş sizin gibiler gözüyle görse de inanmadılar gittikleri yer ateş oldu. Yine öyle olacak bu gidişle. Allah ıslah etsin diyelim ne diyelim.

    olur hocam sakin olun tartışmayın kim neyini kestirirse kestirir kime ne
  • 02-09-2025, 14:38:14
    #23
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutsal metinler dışında (meteor yağmurları haricinde) bana bir tane kaynak gösterir misiniz? Memnuniyetle incelemek isterim.
    Bulmuşsunuz bir kaçış yolu kutsal metin dışında diye sürekli oralara kaçmaya çalışıyorsunuz
    Size zaten bir şey ispatlamak gibi bir derdimiz yok sizi Allaha inandırmak gibi bir derdimiz yok size Allahın varlığını ve birliğini kabul ettirmek gibi bir derdimiz de yok.

    Biz size gerçeği söyleriz inanırsanız da inanmazsanız da o sizin keyfinize kalmış bir şey Adamlar peygamber efendimizi görüpte reddetmişler cehennemin dibine gitmişler ben burda inanmayan adama dil döksem ne? Kaynak göstersem bu sefer ona da yok meteordu yok çamurdu depremdi diyeceksiniz

    E zaten Allahu teala hepsini bir sebep olarak yarattı. İnkar etmenizin bize bir zararı yok olamaz da ben sadece size üzülürüm ama inkarında ısrar edene üzülmem
  • 02-09-2025, 18:11:57
    #24
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulmuşsunuz bir kaçış yolu kutsal metin dışında diye sürekli oralara kaçmaya çalışıyorsunuz
    Size zaten bir şey ispatlamak gibi bir derdimiz yok sizi Allaha inandırmak gibi bir derdimiz yok size Allahın varlığını ve birliğini kabul ettirmek gibi bir derdimiz de yok.

    Biz size gerçeği söyleriz inanırsanız da inanmazsanız da o sizin keyfinize kalmış bir şey Adamlar peygamber efendimizi görüpte reddetmişler cehennemin dibine gitmişler ben burda inanmayan adama dil döksem ne? Kaynak göstersem bu sefer ona da yok meteordu yok çamurdu depremdi diyeceksiniz

    E zaten Allahu teala hepsini bir sebep olarak yarattı. İnkar etmenizin bize bir zararı yok olamaz da ben sadece size üzülürüm ama inkarında ısrar edene üzülmem
    Uzun açıklama için teşekkür ederim 😊 kaynak varmı merak etmiştim sadece. Sanırım sizde bilmiyorsunız benim gibi kutsal metinler dışında buna dair geçerli bir kaynak. Dosthane bir dip not. Bir laf vardır onu paylaşmadan edemeyeceğim. "Para ile imanın kimde olduğu bilinmez" siz oradan bakar kâfir görürsünüz ben buradan bakar dini kendi çıkarlarına göre şekillendirip saptıran yada saptırılmış dindarlar görürüm.. "Herkesin dini kendine" varsa bir ahiret kimse kimsenin günahı ile cezalandırılmayacak kimse kimsenin sevabı ile mükafatlandırılmayacak der çekilirim köşeme. İyi forumlar.
  • 02-09-2025, 19:07:59
    #25
    allahcı peygamberciler dolmuş gene d:
  • 02-09-2025, 19:18:06
    #26
    Arkadaşlar sakin olun Kimse cinsiyet değiştimenize bir şey demiyor isteyen değiştirsin ama Bunu benim vergimle yapmasın olay bu
  • 02-09-2025, 21:57:31
    #27
    Sanırım birileri çok hisli veya çok hevesli ki böyle bir maddeyi öngörmüş bu maddeyi çıkaran illa burnundanda çıkar.

    Not kendi çapımda yorumladım.

    Erkek erkektir.
    Kadın kadındır.
    Böyle maddeler olursa dümenden gündeme gelmek için,sosyal medya gücüyle kitle toplamaya calışırlar. Ve neymiş bizim hormonal bozukluğu, maalesef duygumuza yenik düştük, ihtiyaç hisslerimiz ve ilgi alanımız zaten bu yönde diye savunmalara giricekler.

    Yok onlyfannns yok bilmem ne kazanç yönleri keşfetmeye veya canlı yayın acip ünlü olma yoluna girmeye veya dönüşümlü olup evlenip veya gariresmi evlenip sürekli medyayı yararlı seyler yerine meşgul ediceklerdir. Kitle kayması oluşur ve yeni nesil zaten ne yön verirsen oraya kayıyor.

    Tas kafa tas kafa kitlesi oluşturdu.

    Bunlarda kitle çekip duygu ve pislik hayallerini gerçekleştirme peşindeler.

    Ha bu arada dini açıdan hani müslüman ülkeydik. O bu şu maddeleri kabul edilemezdi. Ne yani avrupalaştık mı.


    Kanka biz hollandalı olduk mu diyelim goygoylarda.

    Yüz yılda geçsin avrupa birliğine almazlar bizi nato kafa nato gelişme.

    Konu konuyu açıyor özür dilerim ama yani bunun ülkeye ne gibi yararlı etkisi olabilir off gelecekteki bizden gelicek nesiller şimdiden risk altında.

    Sanayileşme, teknoloji, ileri görüş projeler. Ülke kalkınması, aklayan aklayana gibi sorunlar varken bu maddeler cikiyor.


    Biri başta yetkisi var azda duygusal farklı his yönelimi e diyo o zaman böyle bi madde çıkaralımda en azından takılırsak veya 3 - 5 bişi çıkar bize dönüşümlüler siziiiiiii