hiciste adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen sonradan geldin. Ben sonradan geldim. Bu topraklar önceden de vardı, Milyonlarca etik değere sahip bir ülkeyiz ne ara böyle olduk.
Ha bu arada 100 x kişi ALLAH a inancı tam ise siz inanmayan 10 kişi ile işimiz olmaz.
Ha bire biz müslümanlık ve ALLAH sevgimizi doğru veya yanlış yaptığımız bizi ilgilendirir. Tek geldik tek gideriz.
Sen inanmıyorsun die kim sana ne dedi de böyle alındın üzerine.
Milyonlarca yıl da geçse umarım inşALLAH her yeni nesil ALLAH aşkıyla safi temiz kalpleriyle var olucaklardır.
Konu rahatsızlık verdiyse özür dilerim.
Ama gelip dini ve ahlaki olarak laf sokmakta neyin nesi.
Konu sahibi darılır veya gocunur diyelim sen konu sahibi de değilsin ki herkese açık etik bir platformda kabullenmediğin olay tuaf bir his uyandırdı.
Yazmiyicaktım kaos olsun die de yazmadım ama yazdığın cümle hoş değil alınmamak elde değil.
) kendisi buna değmez