• 02-09-2025, 22:04:22
    #28
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allahcı peygamberciler dolmuş gene d:
    Biz müslüman geldik müslüman ölürüz. Asimile veya sonradan değişim kendi benliğimizden çıkmak bize yakışır kalmaz.

    Sen sonradan geldin. Ben sonradan geldim. Bu topraklar önceden de vardı, Milyonlarca etik değere sahip bir ülkeyiz ne ara böyle olduk.

    Ha bu arada 100 x kişi ALLAH a inancı tam ise siz inanmayan 10 kişi ile işimiz olmaz.

    Ha bire biz müslümanlık ve ALLAH sevgimizi doğru veya yanlış yaptığımız bizi ilgilendirir. Tek geldik tek gideriz.

    Sen inanmıyorsun die kim sana ne dedi de böyle alındın üzerine.

    Milyonlarca yıl da geçse umarım inşALLAH her yeni nesil ALLAH aşkıyla safi temiz kalpleriyle var olucaklardır.

    Konu rahatsızlık verdiyse özür dilerim.
    Ama gelip dini ve ahlaki olarak laf sokmakta neyin nesi.

    Konu sahibi darılır veya gocunur diyelim sen konu sahibi de değilsin ki herkese açık etik bir platformda kabullenmediğin olay tuaf bir his uyandırdı.

    Yazmiyicaktım kaos olsun die de yazmadım ama yazdığın cümle hoş değil alınmamak elde değil.
  • 02-09-2025, 22:49:50
    #29
    ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz müslüman geldik müslüman ölürüz. Asimile veya sonradan değişim kendi benliğimizden çıkmak bize yakışır kalmaz.

    Sen sonradan geldin. Ben sonradan geldim. Bu topraklar önceden de vardı, Milyonlarca etik değere sahip bir ülkeyiz ne ara böyle olduk.

    Ha bu arada 100 x kişi ALLAH a inancı tam ise siz inanmayan 10 kişi ile işimiz olmaz.

    Ha bire biz müslümanlık ve ALLAH sevgimizi doğru veya yanlış yaptığımız bizi ilgilendirir. Tek geldik tek gideriz.

    Sen inanmıyorsun die kim sana ne dedi de böyle alındın üzerine.

    Milyonlarca yıl da geçse umarım inşALLAH her yeni nesil ALLAH aşkıyla safi temiz kalpleriyle var olucaklardır.

    Konu rahatsızlık verdiyse özür dilerim.
    Ama gelip dini ve ahlaki olarak laf sokmakta neyin nesi.

    Konu sahibi darılır veya gocunur diyelim sen konu sahibi de değilsin ki herkese açık etik bir platformda kabullenmediğin olay tuaf bir his uyandırdı.

    Yazmiyicaktım kaos olsun die de yazmadım ama yazdığın cümle hoş değil alınmamak elde değil.
    doğru kanka allahcı kafa işte
  • 02-09-2025, 23:28:33
    #30
    backlinkmatik.com
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutsal metinler dışında (meteor yağmurları haricinde) bana bir tane kaynak gösterir misiniz? Memnuniyetle incelemek isterim.
    Ciddiye alinmamasi gereken insanlari fazla ciddiye alma) kendisi buna değmez
  • 02-09-2025, 23:29:06
    #31
    2000 yıllarında mynet sohbet kanallarında operatördüm, myney g*y ve le*biyen gibi kanallar vardı ve en çok kullanıcı da bu kanallardaydı. Anlık binlerce user vardı, sabahtan akşama giriş yapan belki 10binlerce. Hepsi eşcinsel ve eş arıyorlar.
    Yani demem o ki, insanlar bu tür şeyleri yıllardır yapıyorlar, şimdi yasal olarak ameliyat izni almışlar. Bunun önüne geçilemez bence. Ameliyat olmasalar da emin olun bir şekilde devam edecek bu tür ilişkiler.
    Hiç ummadığınız bir kişi veya patronunuz ya da müdürünüz evde kadın elbiseleri ile oturuyor olabilir, bu bir hastalık mı yoksa sapkınlık mı bilemem, orası bilim adamlarına kalmış.
    Keşke böyle şeyler olmasaydı, tanıdığım veya ailemden birinin eşçinsel olmasını istemem asla.
  • 03-09-2025, 08:46:29
    #32
    Merhabalar;

    Hazırlanan yazı bir usül yazısı. Cinsiyet değiştirmek için başvuranların olduğu bilinmekte ve bu başvuruda izlenecek yol ile ilgili usülden bahsetmektedir.

    Kişi mahkemeye cinsiyet değiştirmek istediğine dair başvuru yaptığında, eğitim araştırma hastanesinden rapor alması şarttır. Butür başvurularda diğer seçeneğini seçmek yerine cinsiyet değişimi seçimi yapılarak (başvuru cinsiyet değişimi için yapılmış) işleyişin düzenli ilerlemesi hedeflenmiştir. İlgili raporun düzenlenebilmesi için, kişinin transseksüel yapıda olup, ruhsal olarak da zorunluluk arz etmesi gerekmektedir.

    Son kararı mahkeme verecek olup, sağlık kurumlarına düşen işi yapması adına yapılmış bir usül yazısı...
  • 03-09-2025, 10:13:45
    #33
    Elektronik Belge Yönetim Sistemi Evrak Doğrulama sistemi diye birşey var o kısım yazının en altında bulunudur.
    o bölge kesildiği için yazının doğrulu kesinliği yoktur.
  • 03-09-2025, 11:45:42
    #34
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emoşlar artıyor galiba
    emoş değil nonoş diyecektiniz galiba
  • 03-09-2025, 11:52:34
    #35
    Kurumsal PLUS