• 29-08-2025, 15:55:40
    #1
    En son 2023 te askere başvuru yapmıştım yer falan belli olmuştu bugün tecili bozdurdum askere gitme kararı aldım fakat celp ve sevk döneminde eski tarih yazıyor bu kendisi otomatikmi güncellenecek yoksa askeriyeye gitmem lazımmı ?

    Ve en son sağlık raporunu 2023 te yapmıştım tekrar yapmama gerek varmı

    Bu arada ıspartada askerlik yapan varmı yer nasıl güzelmidir ?


  • 29-08-2025, 15:57:23
    #2
    Sen şubeye git 2023 bitti 2025 teyiz sağlık tekrar yapılır

    Isparta ilinin güzelliği değil oradaki askeriye nasıl o önemli her yer farklı misal ben yıllar önce gittiğimde tuşlu telefon yasaktı acemilikte izmir
  • 29-08-2025, 16:01:44
    #3
    Isparta bedelli yaptım. Soğuk bir yer ve içeride her şeyi alabiliyorsun. Diğer olumsuz şeyleri pek söylemiyorum.
  • 29-08-2025, 16:20:31
    #4
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen şubeye git 2023 bitti 2025 teyiz sağlık tekrar yapılır

    Isparta ilinin güzelliği değil oradaki askeriye nasıl o önemli her yer farklı misal ben yıllar önce gittiğimde tuşlu telefon yasaktı acemilikte izmir
    Pazartesi şubedeyim Allahın izniyle

    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isparta bedelli yaptım. Soğuk bir yer ve içeride her şeyi alabiliyorsun. Diğer olumsuz şeyleri pek söylemiyorum.
    Soğuktan yana sıkıntı yok soğuğu fazlasıyla severimde sıcağa katlanamıyorum kış ayına denk geliyor başka zorluk ne çıkarsa oda Allahın takdiri artık
  • 29-08-2025, 16:32:51
    #5
    bedelli askerliğimi Isparta'da yaptım, komando eğitim tugayı olduğu için oldukça disiplinli bir yer. sonuçta sayılı gün. çok da takılıp bu sayılı günlerin sayısı arttırmaya gerek yok. askerlikte de profesyonel olmak lazım bu arada soğuğu hafife almayın. sevilebilecek bir soğuk değil.