En son 2023 te askere başvuru yapmıştım yer falan belli olmuştu bugün tecili bozdurdum askere gitme kararı aldım fakat celp ve sevk döneminde eski tarih yazıyor bu kendisi otomatikmi güncellenecek yoksa askeriyeye gitmem lazımmı ?
Ve en son sağlık raporunu 2023 te yapmıştım tekrar yapmama gerek varmı
Bu arada ıspartada askerlik yapan varmı yer nasıl güzelmidir ?
bedelli askerliğimi Isparta'da yaptım, komando eğitim tugayı olduğu için oldukça disiplinli bir yer. sonuçta sayılı gün. çok da takılıp bu sayılı günlerin sayısı arttırmaya gerek yok. askerlikte de profesyonel olmak lazım bu arada soğuğu hafife almayın. sevilebilecek bir soğuk değil.