bedelli askerliğimi Isparta'da yaptım, komando eğitim tugayı olduğu için oldukça disiplinli bir yer. sonuçta sayılı gün. çok da takılıp bu sayılı günlerin sayısı arttırmaya gerek yok. askerlikte de profesyonel olmak lazım

bu arada soğuğu hafife almayın. sevilebilecek bir soğuk değil.