obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen şubeye git 2023 bitti 2025 teyiz sağlık tekrar yapılır

Isparta ilinin güzelliği değil oradaki askeriye nasıl o önemli her yer farklı misal ben yıllar önce gittiğimde tuşlu telefon yasaktı acemilikte izmir
Pazartesi şubedeyim Allahın izniyle

SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Isparta bedelli yaptım. Soğuk bir yer ve içeride her şeyi alabiliyorsun. Diğer olumsuz şeyleri pek söylemiyorum.
Soğuktan yana sıkıntı yok soğuğu fazlasıyla severimde sıcağa katlanamıyorum kış ayına denk geliyor başka zorluk ne çıkarsa oda Allahın takdiri artık