Tek Msn Penceresinden 3 Tane Msni İdare Etmek
17
●923
- 10-09-2009, 09:57:19Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim ama 3 tane hotmail açılmıyor herhaldeProgrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2009, 17:29:18ben 4-5 tane açıyordum

önce meebo yaüye ol sonra hotmail hesaplarını sisteme tanımla
- 10-09-2009, 18:30:27Üyeliği durdurulduSüpersin Kardeşim Teşekkür EderimProgrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle