Konu
Tek Msn Penceresinden 3 Tane Msni İdare Etmek
09-09-2009, 21:05:33
#11
Lerze
Dediğin olay var aslında ama aratman lazım. Yani bende önceleri kullanmıştım ama kullandığım şey senin dediğin gibi değilde, mesela yahoo, gmail, msn gibi olayları tek arayüzde açıyorsun. Yani dediğin olay var.