Tek Msn Penceresinden 3 Tane Msni İdare Etmek
17
●923
- 09-09-2009, 18:38:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Başlat sağ tıklayın özellikler, "Benzer görev çubuğu öğelerini grupla" buna tık atıp tamam a basın. İsteğiniz gibi olması lazım
- 09-09-2009, 18:40:29Üyeliği durdurulduSohbet demiyor msn hesabıThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a@hotmail.com
b@hotmail.com
c@hotmail.com
ben bu kendime ait msn hesaplarını tek Msn Penceresinde Açıp Sadece Online Olanların Gözükmesini İstiyorum - 09-09-2009, 19:58:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.çok şey istiyosunAhmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle