suça sürüklenmiş velet sorunu.
aslında çoğunluğu bisikletine takmak için çalıyor. benimde defalarca başıma geldi artık baş edemedim bir daha da almadım
Bir çocuk arabanın lastik hava kapağını çaldı
18
●918
- 19-08-2025, 23:30:50
- 20-08-2025, 15:15:26Bisikletine takacakSeoWr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Ne zaman güzel bir sibop kapağı taksan çalınır ondan plastik sade olandan devam.
- 20-08-2025, 15:55:22genelde küçük çocuklar alıyor benimde kaç kere aldılar linktekinin siyahı var şuanda başka renk olunca ilgilerini mi çekiyor artık napıyorlar alıyorlar genelde 4-12 yaş arsında çocuklar bilinçli yaptıklarını sanmıyorum o yüzden küfür etmeye değmez.
- 20-08-2025, 16:32:27forumda kimsenin bilmemesi çok garip geldi. çalıp satıyorlar bunları 5-10 liraya aksesuarcılara , çok eskiden beri olan bir şey... Ben istanbuldayken düz siyah standart kapak takılı olurdu hep aracıma. aydına taşındım zarlı marlı şekilli kapaklar takıyorum, çünkü burada çalmıyor kimse
ilgilenen varsa buyrun ürün linki; refli falan değil, reklam da değil..
https://share.temu.com/ZYyPoUIZIWB - 20-08-2025, 17:21:59hocam alyan, tornavida vs zaten bunların ceplerinde vardır sökerler onları daPowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2025, 22:54:00Burada asıl suçlu hem anası hem de babasıPowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Ne zaman güzel bir sibop kapağı taksan çalınır ondan plastik sade olandan devam.