• 19-08-2025, 23:30:50
    #10
    suça sürüklenmiş velet sorunu.

    aslında çoğunluğu bisikletine takmak için çalıyor. benimde defalarca başıma geldi artık baş edemedim bir daha da almadım
  • 20-08-2025, 15:15:26
    #11
    .best ONE 🏆
    SeoWr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neresini kapatacak acaba o sibop kapağı ile
    Bisikletine takacak . Ne zaman güzel bir sibop kapağı taksan çalınır ondan plastik sade olandan devam.
  • 20-08-2025, 15:55:22
    #12
    genelde küçük çocuklar alıyor benimde kaç kere aldılar linktekinin siyahı var şuanda başka renk olunca ilgilerini mi çekiyor artık napıyorlar alıyorlar genelde 4-12 yaş arsında çocuklar bilinçli yaptıklarını sanmıyorum o yüzden küfür etmeye değmez.
  • 20-08-2025, 16:32:27
    #13
    forumda kimsenin bilmemesi çok garip geldi. çalıp satıyorlar bunları 5-10 liraya aksesuarcılara , çok eskiden beri olan bir şey... Ben istanbuldayken düz siyah standart kapak takılı olurdu hep aracıma. aydına taşındım zarlı marlı şekilli kapaklar takıyorum, çünkü burada çalmıyor kimse

    ilgilenen varsa buyrun ürün linki; refli falan değil, reklam da değil..


    https://share.temu.com/ZYyPoUIZIWB
  • 20-08-2025, 17:21:59
    #14
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @hakanayas; bir de üstünden kitlemeli olanlar var, çalınmıyor sanırım.
    https://share.temu.com/KuGM13aQHqB
    hocam alyan, tornavida vs zaten bunların ceplerinde vardır sökerler onları da
  • 20-08-2025, 18:18:53
    #15
    Hocam yapıştırıcı derdim de, bu sefer sen çıkaramazsın.
    Valla bilemedim çözümü
  • 20-08-2025, 19:33:07
    #16
    Geçmiş olsun,o mavi kapaklar para mı ediyor?
  • 20-08-2025, 21:47:32
    #17
    Benim arabada da benzer bir kapak var aracım mavi, kapaklar kırmızı, diğer arazım beyaz kapaklar yine kırmızı, çocuklara gerek yok koca koca adamlar çalıyor.
  • 20-08-2025, 22:54:00
    #18
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ardından, "anasının ne suçu var, belki çocuğun huyu kötüdür" dedim.
    Burada asıl suçlu hem anası hem de babası