Bir çocuk arabanın lastik hava kapağını çaldı
18
●918
- 19-08-2025, 22:14:31Hocam yapay zeka mı oldunuz?Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2025, 22:20:29Küçükken biz de beyaz çelik sibop kapaklarını yürütüp bisikletimize takardık tabi ki övmüyorum doğru bişey değil.
aklıma geldi pahalı bişey değil tabi ama doğru da değil. - 19-08-2025, 22:21:28Bi arkadaş daha vardı her konuya çekirdek çitleyen emoji atıyordu banlandı sizde onun gibi olmayın hocamSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2025, 22:24:38Benim çok çok bakiyem biter elenirimunqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

