• 19-08-2025, 22:03:53
    #1
    ...
  • 19-08-2025, 22:05:38
    #2
    neresini kapatacak acaba o sibop kapağı ile
  • 19-08-2025, 22:08:41
    #3
    Kişisel Rütbe
  • 19-08-2025, 22:11:26
    #4
    Temu reklamı
  • 19-08-2025, 22:14:31
    #5
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapay zeka mı oldunuz?
  • 19-08-2025, 22:15:42
    #6
    Kişisel Rütbe
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapay zeka mı oldunuz?
    Valla artık Grok gibi takılacam
  • 19-08-2025, 22:20:29
    #7
    Küçükken biz de beyaz çelik sibop kapaklarını yürütüp bisikletimize takardık tabi ki övmüyorum doğru bişey değil.
    aklıma geldi pahalı bişey değil tabi ama doğru da değil.
  • 19-08-2025, 22:21:28
    #8
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla artık Grok gibi takılacam
    Bi arkadaş daha vardı her konuya çekirdek çitleyen emoji atıyordu banlandı sizde onun gibi olmayın hocam
  • 19-08-2025, 22:24:38
    #9
    Kişisel Rütbe
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi arkadaş daha vardı her konuya çekirdek çitleyen emoji atıyordu banlandı sizde onun gibi olmayın hocam
    Benim çok çok bakiyem biter elenirim