forumda kimsenin bilmemesi çok garip geldi. çalıp satıyorlar bunları 5-10 liraya aksesuarcılara , çok eskiden beri olan bir şey... Ben istanbuldayken düz siyah standart kapak takılı olurdu hep aracıma. aydına taşındım zarlı marlı şekilli kapaklar takıyorum, çünkü burada çalmıyor kimse
ilgilenen varsa buyrun ürün linki; refli falan değil, reklam da değil..
https://share.temu.com/ZYyPoUIZIWB