• 09-09-2009, 13:33:30
    #1
    Selam arkadaşlar. Forumda her gün konular görüyoruz, şu kişi şunu dolandırmış parayı almış kaçmış falan. YAz döneminde girdim bu işlere, ve benim de tam 4 kere kulağımı büktüler.. Canımı sıkan şey sadece kayıp olan 100 tl değil, enayi yerine koyulmak ve emeğinin karşılığını alamamak.

    Aklıma şöyle bir proje geldi, teknik işlerden anlayan 2-3 kişi bir araya gelip basit bir site açsa mesela, sahtekarlık yapanların isim,soyisimleri,siteleri,kullandıkları nickler, vb. bilgiler burada verilse. nasıl olur mesela? Hem bir nebze ceza olmuş olur hem de olayların bir nebze önüne geçilmiş olur?

    Görüşlerinizi bekliyorum, teknik konulardan hiç anlamam ama elimden geldiğinde yardımcı olabilirim bu konuda..
  • 09-09-2009, 14:02:57
    #2
    itrader puanın daha 4. bunu sonra düşünsen iyi olur.
    ayrıca bu tür şeylerin tek çözümü hukuktur. başka yerlerde çözüm aramak gereksiz.
  • 09-09-2009, 14:06:46
    #3
    mehmet_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itrader puanın daha 4. bunu sonra düşünsen iyi olur.
    ayrıca bu tür şeylerin tek çözümü hukuktur. başka yerlerde çözüm aramak gereksiz.
    kodu dışı

    seninde 4

    konu dışı


    olabilir aslında
  • 09-09-2009, 14:41:25
    #4
    Diyelim ben dediğin tarzda bir site açtım, sen de çıkıp dedin ki şu sitede şu nickli kimse seni dolandırdı, daha sonra ben o kişinin bilgilerini *********** diye afişe ettim. Peki ya adam *********** değilse ve bana ihbarda bulunan kişi yalan söylediyse? Yahut adam *********** olsa bile, ya site sahibi hakkında toplum içerisinde küçük düşürülmekten dolayı dava açsa kim kurtarabilir site sahibini bu işler o kadar basit değil. Niyet iyi olabilir ancak dolandırıcılar da insan oldukları için onların da hakları var, eğer afişe edildikleri için dava açsalar çok rahat kazanırlar diye düşünüyorum. Yani olan site sahibine olur, kimse girişmez böyle bir işe...
  • 09-09-2009, 16:55:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mehmet_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itrader puanın daha 4. bunu sonra düşünsen iyi olur.
    ayrıca bu tür şeylerin tek çözümü hukuktur. başka yerlerde çözüm aramak gereksiz.
    konu dışı: tralerinin 4 olmasıyla ne alakası var benimkide 11 o açamaz benmi açarımyani.
    Kimseyi trailere göre değerlendirmeyin

    Fikir olarak güzelde o sitede de sahtekarlıklar olur onun önüne geçilemez.
  • 10-09-2009, 00:31:19
    #6
    mehmet_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itrader puanın daha 4. bunu sonra düşünsen iyi olur.
    Yani ne söyleyeyim bilemedim. Bu yazıyı okudum, okudum bi daha okudum. Tamam arkadaşlar,devam edelim ..
  • 10-09-2009, 02:38:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hocam dedigin gibi bir sitenin altından kimse kalkamaz..

    yanlız bir arama motoru gibi birşey olabilir.

    herkes üye olup birilerini eklerler şikayetlerini yazarlar.. erkes o şikayetleri kendileri değerlendirir. yani site sahibine yüklenmez yük. üstte uyarı yazar, tüm kişiler kurumlar üyeler tarafından eklendi vs şeklinde.

    olabilir böyle bişey. iyi günler