Selam arkadaşlar. Forumda her gün konular görüyoruz, şu kişi şunu dolandırmış parayı almış kaçmış falan. YAz döneminde girdim bu işlere, ve benim de tam 4 kere kulağımı büktüler.. Canımı sıkan şey sadece kayıp olan 100 tl değil, enayi yerine koyulmak ve emeğinin karşılığını alamamak.
Aklıma şöyle bir proje geldi, teknik işlerden anlayan 2-3 kişi bir araya gelip basit bir site açsa mesela, sahtekarlık yapanların isim,soyisimleri,siteleri,kullandıkları nickler, vb. bilgiler burada verilse. nasıl olur mesela? Hem bir nebze ceza olmuş olur hem de olayların bir nebze önüne geçilmiş olur?
Görüşlerinizi bekliyorum, teknik konulardan hiç anlamam ama elimden geldiğinde yardımcı olabilirim bu konuda..
Sahtekarları Fişleme Projesi
6
●390
- 09-09-2009, 14:02:57itrader puanın daha 4. bunu sonra düşünsen iyi olur.
ayrıca bu tür şeylerin tek çözümü hukuktur. başka yerlerde çözüm aramak gereksiz. - 09-09-2009, 14:06:46
- 09-09-2009, 14:41:25Diyelim ben dediğin tarzda bir site açtım, sen de çıkıp dedin ki şu sitede şu nickli kimse seni dolandırdı, daha sonra ben o kişinin bilgilerini *********** diye afişe ettim. Peki ya adam *********** değilse ve bana ihbarda bulunan kişi yalan söylediyse? Yahut adam *********** olsa bile, ya site sahibi hakkında toplum içerisinde küçük düşürülmekten dolayı dava açsa kim kurtarabilir site sahibini
bu işler o kadar basit değil. Niyet iyi olabilir ancak dolandırıcılar da insan oldukları için onların da hakları var, eğer afişe edildikleri için dava açsalar çok rahat kazanırlar diye düşünüyorum. Yani olan site sahibine olur, kimse girişmez böyle bir işe...
- 09-09-2009, 16:55:02Üyeliği durduruldukonu dışı: tralerinin 4 olmasıyla ne alakası var benimkide 11 o açamaz benmi açarımyani.mehmet_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseyi trailere göre değerlendirmeyin
Fikir olarak güzelde o sitede de sahtekarlıklar olur onun önüne geçilemez. - 10-09-2009, 00:31:19Yani ne söyleyeyim bilemedim. Bu yazıyı okudum, okudum bi daha okudum. Tamam arkadaşlar,devam edelim ..mehmet_can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2009, 02:38:07Üyeliği durdurulduhocam dedigin gibi bir sitenin altından kimse kalkamaz..
yanlız bir arama motoru gibi birşey olabilir.
herkes üye olup birilerini eklerler şikayetlerini yazarlar.. erkes o şikayetleri kendileri değerlendirir. yani site sahibine yüklenmez yük. üstte uyarı yazar, tüm kişiler kurumlar üyeler tarafından eklendi vs şeklinde.
olabilir böyle bişey. iyi günler

bu işler o kadar basit değil. Niyet iyi olabilir ancak dolandırıcılar da insan oldukları için onların da hakları var, eğer afişe edildikleri için dava açsalar çok rahat kazanırlar diye düşünüyorum. Yani olan site sahibine olur, kimse girişmez böyle bir işe...