Diyelim ben dediğin tarzda bir site açtım, sen de çıkıp dedin ki şu sitede şu nickli kimse seni dolandırdı, daha sonra ben o kişinin bilgilerini *********** diye afişe ettim. Peki ya adam *********** değilse ve bana ihbarda bulunan kişi yalan söylediyse? Yahut adam *********** olsa bile, ya site sahibi hakkında toplum içerisinde küçük düşürülmekten dolayı dava açsa kim kurtarabilir site sahibini

bu işler o kadar basit değil. Niyet iyi olabilir ancak dolandırıcılar da insan oldukları için onların da hakları var, eğer afişe edildikleri için dava açsalar çok rahat kazanırlar diye düşünüyorum. Yani olan site sahibine olur, kimse girişmez böyle bir işe...