Selam arkadaşlar. Forumda her gün konular görüyoruz, şu kişi şunu dolandırmış parayı almış kaçmış falan. YAz döneminde girdim bu işlere, ve benim de tam 4 kere kulağımı büktüler.. Canımı sıkan şey sadece kayıp olan 100 tl değil, enayi yerine koyulmak ve emeğinin karşılığını alamamak.
Aklıma şöyle bir proje geldi, teknik işlerden anlayan 2-3 kişi bir araya gelip basit bir site açsa mesela, sahtekarlık yapanların isim,soyisimleri,siteleri,kullandıkları nickler, vb. bilgiler burada verilse. nasıl olur mesela? Hem bir nebze ceza olmuş olur hem de olayların bir nebze önüne geçilmiş olur?
Görüşlerinizi bekliyorum, teknik konulardan hiç anlamam ama elimden geldiğinde yardımcı olabilirim bu konuda..