• 18-08-2025, 09:41:11
    #1
    Sanırım kılık kıyafet serbest oldu artık devlet kurumlarında? Böyle bir haber görmüştüm, fakat Uzun zamandır devlet dairelerinde, hastanelerde vb. yerlerde işim olmuyordu. Olduysa bile çok dikkat etmemişimdir. Geçen hafta belediye, hastane, adalet sarayı dahil hepsine gitmiş oldum uzun zaman sonra. Dikkatimi çeken şu oldu; doktorundan, avukatına, gişe de duran memura kadar kimin ne olduğunu anlayamadım. Herkes bildiğimiz tişört kotla çalışıyor. Saçlarda sakallarda hiçbir nizami bir şey yok. Yani herkes takımla dolaşsın demiyorum ama normal bir iş yerinde bile insanlar o kadar bakkala çıkar gibi giyinip saçını başını salmıyor. Bilmiyorum ama bana aşırı garip geldi bu durum, sonuçta orada devletin bir kurumundalar ve biraz daha derli toplu, nizami olmaları gerektiğini düşünüyorum. Sizin bu konu hakkında görüşleriniz nedir?
  • 18-08-2025, 09:49:26
    #2
    Diploma sorun daha kolay anlaşılır 😊😊😁
  • 18-08-2025, 09:56:18
    #3
    Maksat cemaatçilerin işin kolaylaştırmak işte. Afganistan olmamıza çok az kaldı, yakında kadınlara özel hastaneler, okullar açarlar en sonda da yasaklarlar ama var bi 10-15 senesi proje iyi ilerliyor.
  • 18-08-2025, 10:13:45
    #4
    Kurumsal PLUS
    hakanayas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım kılık kıyafet serbest oldu artık devlet kurumlarında? Böyle bir haber görmüştüm, fakat Uzun zamandır devlet dairelerinde, hastanelerde vb. yerlerde işim olmuyordu. Olduysa bile çok dikkat etmemişimdir. Geçen hafta belediye, hastane, adalet sarayı dahil hepsine gitmiş oldum uzun zaman sonra. Dikkatimi çeken şu oldu; doktorundan, avukatına, gişe de duran memura kadar kimin ne olduğunu anlayamadım. Herkes bildiğimiz tişört kotla çalışıyor. Saçlarda sakallarda hiçbir nizami bir şey yok. Yani herkes takımla dolaşsın demiyorum ama normal bir iş yerinde bile insanlar o kadar bakkala çıkar gibi giyinip saçını başını salmıyor. Bilmiyorum ama bana aşırı garip geldi bu durum, sonuçta orada devletin bir kurumundalar ve biraz daha derli toplu, nizami olmaları gerektiğini düşünüyorum. Sizin bu konu hakkında görüşleriniz nedir?
    2008'e kadar 11 yıl devlet memurluğu yaptım, sana şu kadar söyleyebilirim ki, o zamanki devlet memurları ile şimdiki devlet memurlarının zerre kadar ne alakası, ne de bilgisi var... Durum korkunç ama kimsenin umrunda değil...
  • 18-08-2025, 10:27:23
    #5
    Zenith Capital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008'e kadar 11 yıl devlet memurluğu yaptım, sana şu kadar söyleyebilirim ki, o zamanki devlet memurları ile şimdiki devlet memurlarının zerre kadar ne alakası, ne de bilgisi var... Durum korkunç ama kimsenin umrunda değil...
    Şimdi durumun vahimliğini şöyle özetlemek lazım, 100 çalışanı olan bir devlet kurumunda 30 memur herşeye yetiyorken 70 memur fazladan var. Bunların en az 50 tanesi bilgisayar kullanmayı tam olarak bilmiyor. Birilerinin yardımıyla işlerini hallediyorlar. Bunların 20 tanesi işe düzenli gelmiyor mesaiye uymuyor kimsede karışmıyor. İzin ihtiyacı olduğunda izne gerek olmadan herkes istediği gibi kimseye hesap vermeden gidip geliyor. İşin aksaması vs. kimsenin umrunda değil.
  • 18-08-2025, 10:47:06
    #6
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    İşin komik tarafı bide bunlara senelik 50k’ya yakın kıyafet parası veriyolar. Adamların giydiği günlük kıyafetlerin parasını biz veriyoruz
  • 18-08-2025, 11:02:41
    #7
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maksat cemaatçilerin işin kolaylaştırmak işte. Afganistan olmamıza çok az kaldı, yakında kadınlara özel hastaneler, okullar açarlar en sonda da yasaklarlar ama var bi 10-15 senesi proje iyi ilerliyor.
    Kafa olarak zaten afganistan'dık şimdi görünüş olarak da evriliyoruz o tarafa.
  • 18-08-2025, 11:16:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin komik tarafı bide bunlara senelik 50k’ya yakın kıyafet parası veriyolar. Adamların giydiği günlük kıyafetlerin parasını biz veriyoruz
    Hocam siz iyi misiniz düz memur nerde 50k kıyafet parası alıyor kitlerde demiryollarında vesaire o dedikleriniz giyim yardımıyla çorap bile alamazsın şaka mısınız nerden duyuyorsunuz bunları biraz araştırın lütfen 😂
  • 18-08-2025, 12:38:43
    #9
    Platin üye
    Bana öyle geliyor ki memurların yarısını işten cikartsak hiç bir iş akşama aynen devam eder.