2008'e kadar 11 yıl devlet memurluğu yaptım, sana şu kadar söyleyebilirim ki, o zamanki devlet memurları ile şimdiki devlet memurlarının zerre kadar ne alakası, ne de bilgisi var... Durum korkunç ama kimsenin umrunda değil...
Şimdi durumun vahimliğini şöyle özetlemek lazım, 100 çalışanı olan bir devlet kurumunda 30 memur herşeye yetiyorken 70 memur fazladan var. Bunların en az 50 tanesi bilgisayar kullanmayı tam olarak bilmiyor. Birilerinin yardımıyla işlerini hallediyorlar. Bunların 20 tanesi işe düzenli gelmiyor mesaiye uymuyor kimsede karışmıyor. İzin ihtiyacı olduğunda izne gerek olmadan herkes istediği gibi kimseye hesap vermeden gidip geliyor. İşin aksaması vs. kimsenin umrunda değil.