hakanayas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım kılık kıyafet serbest oldu artık devlet kurumlarında? Böyle bir haber görmüştüm, fakat Uzun zamandır devlet dairelerinde, hastanelerde vb. yerlerde işim olmuyordu. Olduysa bile çok dikkat etmemişimdir. Geçen hafta belediye, hastane, adalet sarayı dahil hepsine gitmiş oldum uzun zaman sonra. Dikkatimi çeken şu oldu; doktorundan, avukatına, gişe de duran memura kadar kimin ne olduğunu anlayamadım. Herkes bildiğimiz tişört kotla çalışıyor. Saçlarda sakallarda hiçbir nizami bir şey yok. Yani herkes takımla dolaşsın demiyorum ama normal bir iş yerinde bile insanlar o kadar bakkala çıkar gibi giyinip saçını başını salmıyor. Bilmiyorum ama bana aşırı garip geldi bu durum, sonuçta orada devletin bir kurumundalar ve biraz daha derli toplu, nizami olmaları gerektiğini düşünüyorum. Sizin bu konu hakkında görüşleriniz nedir?
2008'e kadar 11 yıl devlet memurluğu yaptım, sana şu kadar söyleyebilirim ki, o zamanki devlet memurları ile şimdiki devlet memurlarının zerre kadar ne alakası, ne de bilgisi var... Durum korkunç ama kimsenin umrunda değil...