• 13-08-2025, 20:25:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar arkadaşlar şimdi kafede otururken yemek üstü sigara sırasında gezineyim dedim bir profile girdim eksi trade var , ona veren kisinin profiline girdim karşılığı varmı diye yok ama onada başkası eksi trade vermiş ama yeni değil yani çözülemeyecek kalmış öyle, ikinci kişiye ekşi veren adamın profiline girdim yine karşılığı varmı nasıl diye ondada 4. Bir başka kişinin eksi trade var.

    Adamlar 4 kişi zincirleme yapmış en son bir baktım 4 profile onada youtubedan ayda 250 bin kazanan birisi 100 liralık ihale için eksi trade vermiş profil girdikçe eksi trade çıkıyor bir türlü döngüden çıkamadım gulermisin aglarmisin olaylara bak. 😊

    Şu forumda bir defa 18.000 bir defa 50.000 bir defada 35.000 dolandirildim adamlar hala burada bırak eksi trade şikayet bile açmadım. İhaleye katıldı alması diye 100 liranın trademi olur yoksa benmi yanlış düşünüyorum.

    İyi forumlar aksaminiz hayr 😊
  • 13-08-2025, 20:30:01
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    İhaleye katılmadığı için her önüne gelen açık arttırmaya teklif verip satın almadıktan sonra insanların vaktini çalmaktan başka bir şey yapmış olmuyor. Herkesin vaktinin değerli olduğunu düşünüyorum, bu yüzden - trade alması gayet güzel bir uygulama.
  • 13-08-2025, 20:31:04
    #3
    Aklıma bu geldi

    https://m.youtube.com/watch?v=BFykTf9Hd8Q
  • 13-08-2025, 20:36:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Unique Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhaleye katılmadığı için her önüne gelen açık arttırmaya teklif verip satın almadıktan sonra insanların vaktini çalmaktan başka bir şey yapmış olmuyor. Herkesin vaktinin değerli olduğunu düşünüyorum, bu yüzden - trade alması gayet güzel bir uygulama.
    Evet hocam trade konusunda haklısın zaman kaybı oluyor ama birazda miktara göre değişir zaman kaybında olsa 100 lira için bir adamın ticaretiyle oynamam şöyle 20.000 teklif gelmiştir ürüne birisi 30 yazar ona trade atarsın arada 10 bin kayıp var bi önceki almazsa nede olsa bana kalmadı almam der 20 bin kayıp var yine atarsın ama 100 lira içinde yapmam
    H34V3N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam taka taka hala konusuluyor haklı çıkmış 😂
  • 13-08-2025, 20:37:56
    #5
    Web Tasarım ve Yazılım
    İşin kötü yanı ihale için atılan negatif silinmiyorken haklı sebeple atılan trade silinebiliyor (iade geçti diye)

    Yani bilemedim
  • 13-08-2025, 20:37:57
    #6
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar şimdi kafede otururken yemek üstü sigara sırasında gezineyim dedim bir profile girdim eksi trade var , ona veren kisinin profiline girdim karşılığı varmı diye yok ama onada başkası eksi trade vermiş ama yeni değil yani çözülemeyecek kalmış öyle, ikinci kişiye ekşi veren adamın profiline girdim yine karşılığı varmı nasıl diye ondada 4. Bir başka kişinin eksi trade var.

    Adamlar 4 kişi zincirleme yapmış en son bir baktım 4 profile onada youtubedan ayda 250 bin kazanan birisi 100 liralık ihale için eksi trade vermiş profil girdikçe eksi trade çıkıyor bir türlü döngüden çıkamadım gulermisin aglarmisin olaylara bak. 😊

    Şu forumda bir defa 18.000 bir defa 50.000 bir defada 35.000 dolandirildim adamlar hala burada bırak eksi trade şikayet bile açmadım. İhaleye katıldı alması diye 100 liranın trademi olur yoksa benmi yanlış düşünüyorum.

    İyi forumlar aksaminiz hayr 😊
    siz yanlış düşünüyorsunuz hocam 100 liranında tradesi olur siz şikayet açmadıysanız adamlar açar paranın değerini biliyorlar
  • 13-08-2025, 20:42:32
    #7
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin kötü yanı ihale için atılan negatif silinmiyorken haklı sebeple atılan trade silinebiliyor (iade geçti diye)

    Yani bilemedim
    😂😂 Garip bir paradoks
  • 13-08-2025, 20:43:36
    #8
  • 13-08-2025, 20:45:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin kötü yanı ihale için atılan negatif silinmiyorken haklı sebeple atılan trade silinebiliyor (iade geçti diye)

    Yani bilemedim
    Alım yaparsan siliniyor hocam fakat haklisiniz
    botshopingg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz yanlış düşünüyorsunuz hocam 100 liranında tradesi olur siz şikayet açmadıysanız adamlar açar paranın değerini biliyorlar
    Paraya insandan daha çok değer vermem 100 lira için bir insanın ekmeğine taş koycaksam ekmek yemem daha iyi
    Avengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂😂 Garip bir paradoks
    Kesinlikle