İşin kötü yanı ihale için atılan negatif silinmiyorken haklı sebeple atılan trade silinebiliyor (iade geçti diye)
Yani bilemedim
Alım yaparsan siliniyor hocam fakat haklisiniz
siz yanlış düşünüyorsunuz hocam 100 liranında tradesi olur siz şikayet açmadıysanız adamlar açar paranın değerini biliyorlar
Paraya insandan daha çok değer vermem 100 lira için bir insanın ekmeğine taş koycaksam ekmek yemem daha iyi
Kesinlikle