sizi 18 bin dolandırmıs şikayet konusu acmamıssınız veya - trade vermemiş siniz peki ya 180 bin dolandırsa veya 1.8 m dolandırsa kişiden kişiye değişir evet sana göre 18 bin kücük gelebilir ama bu çoğuna ihtiyac geliyor sor r10 a net ℅97 si ister o parayı şimdi diğer konuya gelelim siz 18000 veya 50000 tl dolandırıldınız ve şikayet konusu dahil acmadınınız - trade vermediniz bu üye baskasıno dolandırsa napacaksınız zaten 18000 dolandırdım vs bu onu daha çok teşvik eder bu yüzden o kişi başkasını dolandırırsa buna göz yumdunuz gibi algı oluyır ve suçlu oluyorsunuz ayriyettwn acımayın hocam uğraşamam da demeyin gidip ben o şahıstan bişey alsam tüm teyitleri alsam r10 profilinde şikayet konusu almasa veya - trade işlem olmasa sahısta ve ben dolandırılsam tüm günaha giriyorsunuz aslında meseleyi parayı almak da değil sadece zaman da gidiyor uğraş var para var vs
Ayriyettwn ben acık arttırma açsam ve bu şahıs öncekinde sizin gibi birisi daha böyle yapsa x kişisi teklif verse y kişi de teklifi ceken kişi bu kişi almak zorunda lakin almadı - trade yedi diyelim benim Tarafımdan hem acık arttırmayı bozmuş oluyor hem acık arttırma eski fiyatlara cıkacagın garantisi de yok
Yani - trade ve şikayet konusu bana göre verilmeli acımadan hemde ödemeni geciktirdi mi - trade şikayet konusu ve - trade silinmemesi de gerek örnegin ne gibi durumlarda silinmemeli adamla iş yaptık diyelim teslim edildi ödeme 100 tl diyelim adam bunu 1 gün sonra değil de 3 gün sonra 5 10 gün sonra buldu verdi bu gene benim zararımı karşılamaz aradan geçen süre paranın değeri öldü belkide alacagım ürün zamlandı belkide ysni 1 gün geçtikten sonra ödemede sıkıntı olmayabilir ve evet 1 gün sonra öderse banı kaldırılmalı ama o - trade kalkmamalı hiçbir şekilde adı üstünde yaptıgımız ticaretler ile değerlendiriyoruz bemiö düsüncem biraz sert anlatım oldu ama taviz verilirse bszı şeylerde sıkıntı yaşanabiliupr.
- trade silinmeleri
- bilgilendirme geniş tuttum konu açıklamasını
Forumda Bir Tayfaya Rastladim 😊
9
●514