İhaleye katılmadığı için her önüne gelen açık arttırmaya teklif verip satın almadıktan sonra insanların vaktini çalmaktan başka bir şey yapmış olmuyor. Herkesin vaktinin değerli olduğunu düşünüyorum, bu yüzden - trade alması gayet güzel bir uygulama.
Evet hocam trade konusunda haklısın zaman kaybı oluyor ama birazda miktara göre değişir zaman kaybında olsa 100 lira için bir adamın ticaretiyle oynamam şöyle 20.000 teklif gelmiştir ürüne birisi 30 yazar ona trade atarsın arada 10 bin kayıp var bi önceki almazsa nede olsa bana kalmadı almam der 20 bin kayıp var yine atarsın ama 100 lira içinde yapmam
Adam taka taka hala konusuluyor haklı çıkmış 😂