Selamlar arkadaşlar şimdi kafede otururken yemek üstü sigara sırasında gezineyim dedim bir profile girdim eksi trade var , ona veren kisinin profiline girdim karşılığı varmı diye yok ama onada başkası eksi trade vermiş ama yeni değil yani çözülemeyecek kalmış öyle, ikinci kişiye ekşi veren adamın profiline girdim yine karşılığı varmı nasıl diye ondada 4. Bir başka kişinin eksi trade var.
Adamlar 4 kişi zincirleme yapmış en son bir baktım 4 profile onada youtubedan ayda 250 bin kazanan birisi 100 liralık ihale için eksi trade vermiş profil girdikçe eksi trade çıkıyor bir türlü döngüden çıkamadım gulermisin aglarmisin olaylara bak. 😊
Şu forumda bir defa 18.000 bir defa 50.000 bir defada 35.000 dolandirildim adamlar hala burada bırak eksi trade şikayet bile açmadım. İhaleye katıldı alması diye 100 liranın trademi olur yoksa benmi yanlış düşünüyorum.
İyi forumlar aksaminiz hayr 😊
siz yanlış düşünüyorsunuz hocam 100 liranında tradesi olur siz şikayet açmadıysanız adamlar açar paranın değerini biliyorlar