Anket Atlet Giyiniyor musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 43
Atlet Giyiniyor musunuz?
Evet
%55,81 (24 Oy)
Hayır
%44,19 (19 Oy)
  • 12-08-2025, 07:38:34
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Hayatta atletsiz yaşayamayan birisi olarak giyinmeyen arkadaşlar bana çok garip geliyor.

    Siz yaz aylarında giyiniyor musunuz?
  • 12-08-2025, 07:48:02
    #2
    bir tek şort hocam
  • 12-08-2025, 07:52:29
    #3
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    Hayatta atletsiz yaşayamayan birisi olarak giyinmeyen arkadaşlar bana çok garip geliyor.

    Siz yaz aylarında giyiniyor musunuz?
    +1 hocam, maalesef öyle alışmışım ben de
    Kilonun da etkisi olabilir bu arada, kilolu olunca atlet giymek bi tık da iyi olabiliyor, insan rahat hissetmiyor yoksa
  • 12-08-2025, 07:55:52
    #4
    Yaz ve kış giymem 😁
  • 12-08-2025, 08:05:08
    #5
    Yazın İzmir sıcağında giyilmiyor.
  • 12-08-2025, 08:05:45
    #6
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    Hayatta atletsiz yaşayamayan birisi olarak giyinmeyen arkadaşlar bana çok garip geliyor.

    Siz yaz aylarında giyiniyor musunuz?
    Atlet kadar güzel birşey varmı hocam. O teri emmesi, tshirt yada gömlek üzerinde iz bırakmaması... Yani daha ne diyeyim... Atlet
  • 12-08-2025, 08:17:38
    #7
    Midemde reflü problemi var, renni hap atıyorum mide yanma riski baş gösterince, atlet giymediğim gün hastayım. Yaz kış fark etmez.
  • 12-08-2025, 08:39:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kışın da giymiyorum
  • 12-08-2025, 08:50:42
    #9
    Sadece kışın