Arkadaşlar merhaba,
Hayatta atletsiz yaşayamayan birisi olarak giyinmeyen arkadaşlar bana çok garip geliyor.
Siz yaz aylarında giyiniyor musunuz?
Atlet kadar güzel birşey varmı hocam. O teri emmesi, tshirt yada gömlek üzerinde iz bırakmaması... Yani daha ne diyeyim... Atlet