ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba,

Hayatta atletsiz yaşayamayan birisi olarak giyinmeyen arkadaşlar bana çok garip geliyor.

Siz yaz aylarında giyiniyor musunuz?
Atlet kadar güzel birşey varmı hocam. O teri emmesi, tshirt yada gömlek üzerinde iz bırakmaması... Yani daha ne diyeyim... Atlet