ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba,

Hayatta atletsiz yaşayamayan birisi olarak giyinmeyen arkadaşlar bana çok garip geliyor.

Siz yaz aylarında giyiniyor musunuz?
+1 hocam, maalesef öyle alışmışım ben de
Kilonun da etkisi olabilir bu arada, kilolu olunca atlet giymek bi tık da iyi olabiliyor, insan rahat hissetmiyor yoksa